Tuesday 3 May 2011

HangOut :')






3o April 2o11 , hang bersama Areman Elaine's . Choii :') Best gila vavi doe . Tak sangka boleh hang dgn dia . Aww-2! Haha , pergi mane jepp ? Tak bnyak tmpat lha . Mule-2 meet Mya Lovieta kat TS , then prgi BB jmpe mmbe Mya it is Zaki dgn mmbe-2 dia , pastu-2 prgi Sungei Wang japp beli barang . Then terus gerak pergi Pavilion , lepas cross the road . Saya ternampak Areman Elaine's . Terus saya pergi kat dia without notice kat Mya , kesian Mya but mse tuh Mya dgn mmbe-2 dia . So , dia tak sorang-2 lha kan Mya ? Mya ke kiri and saya ke kanan menuju ke port Areman Elaine's , mse tuh dah kali ke-3 meet dia . But still tak bape cam , haha . Hm , mse prgi kat dia takut jugak salah orang kan . Then , i stand depan dia . Aww! Nasib baik tak salah orang , haha . Mmbe-2 dia yg lain mse tuh saya tak bape kenal , cuma kenal Areman Elaine's dgn abg dia Koko Krunch . Mmbe-2 dia smua pndang jepp , segan lha jugak but diorang do talk dgn saya . So , boleh masuk kepala . Haha , then gerak ke depan skit . Diorang snap pic , ttbe Nabel Genji datang . Dah salam smua diorang snap pic , hahh . Picture yg ade budak pakai spec tuh lha Nabel . Ttbe saya dgn Areman pun penyibuk ade dalam tuh . Tuh pic pertama snap mse hang , aww! Even separuh , it's look nice what ? Kan-3 ? Huhu . Dah lha! Hm , then g blakang Pavi snap pic . Diorang nk shooting but bising . So , diorang just snap pic jepp . Pic saya dgn Areman yg pndang camera tuh jepp yg sempat snap , haha . Sumpah malu kowt snap pic dgn dia . Then-2 , gerak g Bistro shisha . Dah naik smua , snap pic yg saya tak pndang camera tuh . Mse tuh ad fan depan tuh , tuh malu . Rmbut smua tak betul , haha . Btw gmbr Areman chumel kan ? Haha , dia sentiase chumel :') Hm , then tak jadi nak shisha . Gerak g Kitaro . Minum-2 jepp , pastu . Gerak g KLCC kowt , tak bape ingat lha . Haha , maklum lh dah tua . Haha , grak g KLCC diorang buad shotting smua lha . Hm , then dah nak balik . Alahh :'( Balik dah ke ? Hm , Areman penad kaki melecit . Takpe-2 , kesian dia . So , hm balik lha . Naik train kt KLCC nk dkat pukul 1o kowt , stop kat masjid jamek . Then , stop kat Chow Son Lin . Baik kan diorang snggup hntr ? Then , saya ambik aliran ke Ampang . They took train go to Sri Petaling , hm . Smpai situ jepp , last day meet Areman :'(

No comments:

Post a Comment